пʼятниця, 23 лютого 2018 р.




Декламування віршів про свою країну


ЯК ТИ ЛЮБИШ УКРАЇНУ
- Як ти любиш Україну,
Мій маленький друже?
- Нашу рідну Україну
Люблю дуже, дуже!
- З Україною нікого
В світі не боюся.
І щоранку я до Бога
За неї молюся.
Щоб була щаслива, дуже,
Щоб була багата.
Я люблю її так дуже,
Як маму і тата.
О. Лупій



ЦЕ МОЯ УКРАЇНА
Зацвітає калина,
Зеленіє ліщина,
Степом котиться диво-луна,
Це моя Україна,
Це моя Батьківщина,
Що, як тато і мама, одна.
А. Камінчук

ЖУРАВЛИК
З далекого краю,
З далеких світів
Журавлик на крилах
Додому летів,
Минав океани,
Ліси і моря,
Вдивлявсь крізь тумани:
- Чия це земля,
Чиї це долини,
Чиї це луги,
Чию це калину
Гойдають вітри?!
Впізнав батьківщину:
- Моя це земля,
Моє тут гніздечко
І мова моя.
Л. Пилип’юк

УКРАЇНА
На білому світі є різні країни,
А в них – і ліси, і лани…
Та тільки одна на землі Україна,
А ми – її доньки й сини.
Усюди є небо, і зорі скрізь сяють,
І квіти усюди ростуть…
Та тільки одну Батьківщину я маю,
Її Україною звуть.
Моя Україно, тебе я кохаю –
Тут дім мій, тут друзі живуть.
Тут мовою рідною пісня лунає
І мальви по селах цвітуть.
В.Новомирова

Я ЛЮБЛЮ
Більше, ніж саму себе,
Я люблю свою хатину,
Рідне небо голубе,
Рідну землю – Україну.
Бо мене в цій кращій з хат
Колисала рідна мати,
Вчила перший крок ступать,
Перше слово вимовляти.
Більше, ніж саму себе,
Я люблю свою хатин
Рідне небо голубе,
Рідну землю – Україну.
Бо ніде, ніде в світах
З неба сонце так не гріє,
І в блакитних небесах
Стільки зірок не зоріє.
Більше, ніж саму себе,
Я люблю свою хатину,
Рідне небо голубе,
Рідну землю – Україну.
О. Кобець



Немає коментарів:

Дописати коментар